Ofte stilte spørsmål

Her har vi samlet de spørsmålene vi svarer på oftest. Siden holdes oppdatert med de mest aktuelle spørsmålene.

Finner du ikke svar på det du lurer på?

Ta konakt med oss på kontakt@ypperly.no

  • Når får jeg min bestilling?

    Forutsatt at varen er på lager gjelder 1-4 dagers leveringstid med Bring. Du velger frakt-alternativet du foretrekker i kassen. Ordre som legges mellom man - tors innen kl. 12.00 sendes normalt samme dag.

    Vi har et voksende sortiment på lager her i Norge, og vi jobber hardt for å kunne tilby varer av god kvalitet, overkommelige priser og rask og enkel levering. Takk for at du velger oss!

    Har du spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt på: kontakt@ypperly.no

  • Hvordan sporer jeg pakken min?

    Du mottar en sendingsbekreftelse via e-post når pakken din er sendt. Om bestillingen din sendes ut ifra vår lager vil du motta en link til Bring.no for å spore pakken din.

    Varer vi ikke har på eget lager kan spores via linken du mottar i mailen når pakken din er sendt din vei. Husk at pakken din vil sendes før vi mottar ditt sporingsnummer fra vår leverandør.

    Har du spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt på: kontakt@ypperly.no

  • Hvordan returnerer jeg et produkt på åpent kjøp eller angrerett?

    Det koster ingenting å sende varer i retur med vår retur-etikett. (gjelder fra 27.10.21).

    Om du ønsker å returnere en vare kan du ta kontakt med oss på kontakt@ypperly.no så hjelper vi deg med å ordne en retur-lapp.

    Vi ønsker ikke å oppfordre til å bestille og sende i retur dersom man er usikker på str. eller andre faktorer, dermed finner du ikke en retur-lapp i våre forsendelser.

    For å unngå purregebyr på varer du har sendt tilbake må du ta kontakt med Klarna eller logg inn på www.klarna.no. Her kan du i tillegg få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon. Kunden er selv ansvarlig for eventuelle purregebyr.

  • Viktig å tenke på ved en retur↺

    Det er valgfritt hvordan du sender tilbake varene, men det er ditt ansvar som kunde å få returen trygt tilbake til oss.

    Du er kun ansvarlig for den reduserte verdien av varen som grunnet annen håndtering (slittasje, bruksmerker) enn det som er normalt for varens art, egenskaper og funksjon.

    45 dagers åpent kjøp

    Angrefristen løper fra den dagen du mottok varen. Varen skal leveres tilbake i samme tilstand som du mottok den.

    Refusjon

    Tilbakebetaling skjer innen 2-14 virkedager etter at Ypperly har mottatt og behandlet din retur.

  • Har du en reklamasjonssak for et kjøp gjort i nettbutikken?

    Det skjer heldigvis svært sjeldent, men noen ganger er det dessverre feil på produkter. Vi har gode rutiner for å håndtere reklamasjonssaker i samarbeid med våre leverandører.

    Dette gjelder alle type produkter vi selger. Vi trenger følgende informasjon sendt til kontakt@ypperly.no

    - Ordrenummeret ditt.

    - Reklamasjonsårsak.

    - Bilde av feilen på produktet.

    - Saken tas videre til rett leverandør som håndterer reklamasjonen.

    Om du har spørsmål rundt garanti og reklamasjon kan du kontakte oss per e-post: kontakt@ypperly.no

  • Klageportal (ODR)

    Dersom du ønsker å klage over en vare eller tjeneste kjøpt hos oss, kan du inngi klage til forbrukerrådet eller via EUs nettplattform for tvisteløsning (ODR-portalen). Forbrukerrådet er et statlig forvaltningsorgan som veileder forbrukere og megler i tvist mellom forbruker og næringsdrivende. Forbrukerrådet

    Fred Olsens gate 1

    0152 Oslo


    http://www.forbrukerraadet.no


    ODR-portalen er en nettbasert klageportal levert av EU-kommisjonen og gir tilgang til tvisteløsningsverktøy. Det er særlig relevant hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land.
    Du kan eventuelt sende din klage via EUs nettplattform for tvisteløsning.